The Power of Words

Use them wisely!

Puterea Advertising-ului, PR-ului si a Blogging-ului

Leave a comment

Luni, 28 noiembrie, Kulturhaus, gazda proiectului „The Power of Words” a prins viata incepand cu ora 14.00 cu ajutorul tinerilor care s-au adunat sa invete cat mai multe lucruri referitoare la instrumentele pe care le pot folosi pentru a se bucura de cat mai multe succese atat in viata personala cat si in cariera.

Zi de invatare dedicata Comunicarii, aceasta a fost structurata in trei sesiuni de conferinte pe Advertising, PR si Blogging, urmate de un workshop. Specialistii din acest domeniu le-au vorbit tinerilor despre posibilitatile multiple de care se pot bucura in aceasta era informationala si care sunt cele mai folositoare unelte pe care le au la indemana.

Astfel, Alecsandra Roman, Strategic Planner la Graffiti BBDO, a provocat participantii la o discutie privitoare la evaluarea generala a conceptului de Brand, migrand spre partea de Branding Personal. Alecsandra a pus accentul pe  ideea unei “unique value proposition“, pe care o sustinem prin imaginea si mesajele comunicate celorlalti – modul prin care ne “vindem” celorlalti. Astfel, brandul a fost sintetizat ca o „esenta” proprie fiecarui individ care ii inspira pe ceilalti.

Urmatoare sesiune a fost sustinuta de Laura Toma, PR Specialist la Graffiti PR. Tema discutiei a fost construita in jurul teoriei “Meaning of meaning” care sustine ca este imposibila comunicarea deoarece cuvintele au sensuri diferite pentru fiecare dintre noi. Solutia este co-definirea contextuala a termenilor. Prezentarea a continuat cu un exemplu de campanie de PR, pentru a explica rolul pe care are acest domeniu il joaca in co-definirea mesajelor brandului in contexte potrivite pentru fiecare public in parte.

A treia sesiune a fost prezentat de catre Alex Negrea, Social Media Specialist la BCR si a avut ca scop evidentierea principalelor elemente atunci cand se doreste realizarea unui blog. Pentru Alex Negrea, partea profesionala reprezinta PR, iar cea mai buna metoda prin care cineva isi poate demonstra capabilitatile in mediul online este prin intermediul unui blog.

La sfarsitul celor 3 sesiuni, 18 dintre cei peste 60 de participanti au fost invitati sa participe la workshop-ul „Crearea si promovarea unui blog” tinut de Alex Negrea.  Tinerii au fost impartiti in echipe de cate 2 persoane si au fost provocati sa conceapa un blog „de echipa”, urmand ca apoi fiecare sa-si prezinte ideea. Cu toate ca nu si-au dat seama, pe langa provocarea gasirii unei idei creative, la sfarsit au avut parte de o alta proba, cea de a vorbi in public. Au existat si premii, iar cea mai creativa idee a fost „rasplatita” cu cate un internship-uri la The Public Advisors.

La final, participantii au primit diplome si carti si au avut placerea de rontai pe parcursul intregii zile chipsuri si alune oferite de partenerul nostru principal, CHIO.

Author: AEGEEBucuresti

Association des États Généraux des Étudiants de l'Europe - Asociatia Studentilor Europeni

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s